Csillagászat a mitológiákban

Hajni
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012.01.12. 13:24

Csillagászat a mitológiákban

Hozzászólás Szerző: Hajni » 2012.01.12. 13:38

Sziasztok!
Egészen új vagyok, és megvallom őszintén, hogy még csak amatőr szinten sem csillagászkodom, az én kapcsolatom a csillagászattal kimerül abban, hogy csodálom az éjszakai égboltot. Igaz, fotózni is szoktam, de amatőr gépemmel nem igazán sikerült érdemlegeset fotóznom, bár akadt néhány érdekes kép, amit később talán megmutatnék véleményezésre.

Annak, hogy regisztráltam, kontárként, konkrét oka van. A csillagászattal ellentétben nagyon szeretem a mitológiát. Egy ideig csak érdekes volt számomra, aztán ahogy elkezdtem összefüggéseket felfedezni, egyre izgalmasabbá vált, ma már eljutottam oda, hogy ez a mániám, minden szabad időm ezek megismerésével töltöm, de még így is nagyon kezdő vagyok ebben a témában is.

Azt viszont hamar felfedeztem, hogy a mitológiák hihetetlen módon kapcsolódnak a csillagászathoz, mi több, a legtöbb ezeken alapul. egyszerűen lenyűgöz, hogy az ősi népek számára milyen hihetetlenül fontos volt hátrahagyni egy tudást, ami minden létező módot megragadott arra, hogy az égre, a csillagokra, az égből érkező istenek felé terelje a figyelmünket.